loading...
دانلود آهنگ جدید , دانلود فیلم , دانلود موزیک ایرانی
مهدی بازدید : 267 سه شنبه 18 فروردین 1394 نظرات (1)

دانلود آهنگ جدید پویا بیاتی بنام مروارید

 

آهنگ جدید و فوق العاده شنیدنی و زیبای پویا بیاتی به نام مروارید را با کیفیت عالی و لینک مستقیم در این مطلب از سایت مشاهده و دانلود کنید.امیدواریم از شنیدن این آهنگ زیبا لذت ببرید.


Download
 Download

حجم: 5.5 مگابایت

کیفیت: 320

Download Ahang Jadid

Pouya Bayati – Morvarid

متن آهنگ پویا بیاتی به نام مروارید ویژه تیتراژ برنامه آب و آینه:

ممنونم از چشمی که برای دیدن من باز کردی

خندیدی و شیرین ترین صبح منو آغاز کردی

حالم سره جاشه تو که باشی همیشه کنارم

تنهات نمیذارم تو هم تنها نرو تنهام نذارم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

حرفی بزن شعری بخون کام جهانم و عسل کن

بی من نرو با من بمون حال منو ضرب مثل کن

هر وقت می بینی منو حالم غرور انگیز میشه

هر وقت که چشمات و می گیری ازم پاییز میشه

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

آغاز میشی تا به من ثابت کنی دلنوازی

آوار میشم تا منو از آجر اول بسازی

دریایی و تعریفت و از ماهی ها خیلی شنیدم

دریایی و من بی نهایت در تو مروارید دیدم

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط کافه عکس در تاریخ 1394/01/19 و 12:00 دقیقه ارسال شده است

ممنون..از پویا جان بیشتر بذارین.


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
آمار سایت
  • کل مطالب : 1526
  • کل نظرات : 393
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 8238
  • آی پی امروز : 138
  • آی پی دیروز : 116
  • بازدید امروز : 314
  • باردید دیروز : 199
  • گوگل امروز : 6
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 670
  • بازدید ماه : 4,660
  • بازدید سال : 47,498
  • بازدید کلی : 3,337,487